De eerste week in Osmington.

13 september 2019 - Weymouth, Verenigd Koninkrijk

Mijn god wat is het hier gaaf! We kwamen uit de trein en het eerste dat we roken? Zeelucht! we zitten hier aan zee! 😍😍😍😍😍. Ik vind het nu al GE-WEL-DIG. We kwamen hier aan en sleepten onze koffers beneden naar receptie. Om vervolgens weer terug de heuvel op te moeten. Had ik al verteld dat het hier ontzettend heuvelig is? De heuveltjes in Nederland zijn drempels vergeleken met deze! We kregen onze kamers te zien. Marieke en Tirzah delen een kamer. Laura heeft een kamer voor zichzelf! Lucky! Ik heb al een kamergenoot die er toevallig niet was toen ik aankwam. We kregen vervolgens een kleine rondleiding en ook een quiz. Een beetje apart maar dit was om te zien of we alles nog wisten van de cursus. We moesten het een en ander ondertekenen en hadden de rest van de avond vrij. Die avond heb ik gespendeerd met veel mensen leren kennen. Ik kreeg een goede band met de meeste en ontmoette twee andere Nederlanders. Twee fantastische meiden! Vera en Suzan. Omdat we een reis dag hebben gehad kregen we de dag erna vrij. Deze hebben we door gebracht op het strand. Zoals je op de foto kunt zien. Hier zie je een aantal vrienden die ik heb gemaakt. Wat houd ik toch van deze plek!

Strand foto!

De stranden zijn hier wel minder. Het zijn steenstranden en laat me je vertellen,Β het doet enorm veel pijn aan je voeten. Laura en ik hadden samen ook de tweede dag vrij dus wij zijn samen met Claudia, het meisje helemaal links met de roze hoed, naar Monkey world geweest. Dit was een soort Apenheul. Het was echt geweldig en ik heb de meest lieve chimpansee ontmoet. Naree. Naree is geboren in gevangenschap en is in een circus opgegroeid. Haar tanden waren eruit geslagen en ze werd mishandeld. Net zoals alle andere apen is zij gered en leeft nu een rustig leven verder in Monkey World. Ik heb de eerste 'werk' dagen achter de rug maar dit waren vooral trainingen. Aangezien ik eigenlijk pas 3 sessies kan runnen leren we er nu zo veel mogelijk zodat we meer kunnen. Volgende week krijg ik ook een touwtraining! Zo laat in het seizoen is dit heel zeldzaam en al helemaal als nieuweling. Ik kijk er enorm naar uit maar ik ben wel zenuwachtig. Ik ben de enige van de nieuwelingen die deze training krijgt. Geen idee waarom maar ik kijk er in ieder geval enorm naar uit!