Thuis!

15 november 2019 - Venlo, Nederland

Na een geweldige avond op het eind van het seizoen feest, de foto's hiervan in het foto album, was de tijd dan toch echt aangekomen. Het afscheid. God dat was emotioneel. Ik heb me groot gehouden en heb niet gehuild totdat ik in de taxi stapte. Maar zodra ik de poort uit ging kwamen er toch tranen. Het was geweldig. Ik heb er dan ook snel een filmpje van gemaakt. Bekijk deze even in het video gedeelte. Het afscheid van PGL. Maar ik had niet lang de tijd om hier verdrietig te zijn. Ik had nog een hele lange weg voor de boeg. Om deze kort samen te vatten. De realiteit was echter van Osmington Bay naar station Weymouth. Van station Weymouth naar Londen. Van Londen naar het vliegveld Luton. Vanuit dit vliegveld naar Schiphol. Vanuit Schiphol zou ik eigenlijk direct naar Venlo kunnen. Maar helaas NS plande net op deze dag de sporen te verbouwen. Dus vanuit Schiphol naar Roermond en van Roermond naar Venlo. Als je wilt weten hoelang dit duurde, het antwoord is lang. Ik ben 's ochtends rond 11 uur bij PGL weggegaan en kwam om half 2 thuis! Ja ik heb er letterlijk bijna 13 uur over gedaan. Maar dan moet je het tijdverschil van Nederland er wel bij tellen. Maar eindelijk ben ik er dan! Thuis! Wat is dit ontzettend fijn! Nu nog even wachten en het normale leven begint alweer! Dankjewel voor dit avontuur en dankjewel voor het meelezen met mijn korte maar geweldige avontuur!