Het einde komt alweer in zicht.

18 oktober 2019 - Dorset, Verenigd Koninkrijk

Je begint te merken dat het einde er aan komt. Hoe stom dit ook is, iedereen wist toch dat het er aan kwam. Ook komt Halloween er aan! Ik heb nog nooit Halloween gevierd dus hier kijk ik enorm naar uit! Ook hebben we een silent disco gehad die ik compleet vergeten ben te melden! We hebben nu ook kinderloze dagen en laat me je vertellen, deze zijn geweldig!!!! Iedereen kan rustig werken en je hoeft je niet zo volwassen te zijn. Om het in de volksmond te nemen, je kan gewoon een beetje maf doen. Ook heb ik een nieuw ding over mezelf ontdekt.

Ik ben beter dan ik dacht. Maak je even klaar voor een klein beetje emotioneel gebabbel. Ik vond mezelf niet altijd even fantastisch en ik merkte ook aan mijn omgeving dat ik niet lekker in mijn vel zat. Ondanks dat niemand iets merkte aan mij. Piekerde ik nogal vaak over zowel mijn uiterlijk maar ook over mijn innerlijk. Ik kan vrij fel zijn en ben niet bang om mijn mond open te trekken. Hier werd niet altijd goed mee om gegaan en ik merkte dat iedereen mij altijd iets naar beneden probeerden te halen omdat ik volgens hun hoog op een platform stond. Nou ik bedoel dit niet als iets om de mensen in mijn leven naar beneden te halen. Ik ben dankbaar voor iedereen in mijn leven maar ik merkte simpelweg dat mensen het makkelijker vinden iemand te beledigen dan iemand een compliment te geven. In Engeland ben ik mezelf. Maar echt mezelf, ik houd me niet meer in. Ik verstop niks en ik heb geen geheimen. Dit vond ik in het begin heel eng maar ik zie een nieuwe versie van mezelf. Een nieuwe Samuel, en ik mag deze heel graag. En daar ben ik trots op.

Dat was even het emotionele gedeelte van mijn blog dankjewel dat ik even alles hier kwijt kon.