Afscheid van Swindon en op naar Osmington Bay

6 september 2019 - Swindon, Verenigd Koninkrijk

Nou daar gaan we dan. Afscheid. Wat heb ik deze 6 dagen veel geleerd. Zowel EHBO en alles daar omheen maar ook bijvoorbeeld Pijl en Boog schieten. Wat een geweldige week. Ik ben dan zo'n emotioneel wrak die te snel een band maakt met andere mensen. Ik heb het hier geweldig gehad. Ik ben ontzettend leergierig als het me interesseert en dit was precies in mijn straatje. Ook al waren er vroege ochtenden maar toch zou ik het zo overdoen. Ik heb hier vriendschappen gemaakt die ik hopelijk voor de rest van mijn leven kan behouden. Ik heb hier al een aantal sessies geleerd die ik dan kan geven aan de kinderen. Problem solving , deze gaat vooral om anders denken dat je gewend bent. Archery, pijl en boog schieten. Sensory Trail, een sessie waar je wordt geblinddoekt en een soort van obstakel pad aflegt met je groep. We hebben hier ook Jacob's Ladder beklommen. Laten we het er op houden dat ik hier niet van genoot aangezien dit een touwladder is die niet vastzit aan de grond en enorm bungelt terwijl je hem beklimt. NIET FIJN!!!! We hebben hier enorm veel geleerd en nu mogen we dan gaan naar het centrum waar ik de rest van mijn stage verder mag zetten. Gelukkig reizen we nu met een groepje. Marieke, Tirzah, Laura en ik. We kunnen het samen enorm goed vinden en ik kijk er enorm naar uit om samen met hun te gaan werken. En samen reizen is ook altijd wat leuker. We hebben een lange treinreis voor de boeg. Laten we er maar snel aan beginnen!

Op de foto zie je twee van mijn beste vrienden van de trainingscursus. Jorge en Libby. Zonder hen had ik het lang niet zo leuk gevonden.

Jorge & Libby