Het reizen is bijna voorbij!

31 augustus 2019 - Swindon, Verenigd Koninkrijk

We zijn nu eindelijk (bijna) klaar met het rond reizen door Engeland. Wat hebben we veel gezien! Van oude gebouwen naar snoepwinkel walhalla waar ik al kiespijn kreeg van er rond te lopen. Oude steden bezocht en flink rondgereisd! We zijn nu dan aangekomen bij station Swindon. Mijn god zeg wat verschilde dat met de rest van Engeland. Het is veel kleiner hier. We kwamen aan en zagen een man in het blauwe uniform van PGL. Nadat we ons erbij hadden aangemeld waren er nog een aantal andere mensen die zich ook hadden ingeschreven bij PGL. Hier werden we meteen getroffen met de verschillende afkomst van de mensen. Veel uit Engeland zelf maar er waren bijvoorbeeld dan twee Nederlanders, Een uit Schotland zelfs een Australiër. Vervolgens zijn we in een busje gestapt en werden we gebracht naar onze trainingslocatie. Liddington. Hier zouden we 6 dagen doorbrengen om getraind te worden in een aantal sessies en ook hoe we om moeten gaan met alle protocollen van PGL. Ik kreeg mijn kamergenoot te ontmoeten en we hebben met iedereen een gigantisch spel 'stomp' gespeeld om een ijsbreker te hebben. Ik heb uiteindelijk dit spel gewonnen en laten we zeggen dat ik dit fantastisch vond. Vervolgens kregen we een rondleiding van dit gigantische centrum. Het grootste van alle PGL centrums. Na het avondeten hebben we toen nog met een groepje een aantal spelletjes gedaan en zijn we naar de bar gegaan. Zoals je op de video Dancing Queen kunt zien, het was karaoke avond en laat nou net een van de lekkerste meezingers opkomen. Dancing Queen van ABBA. Ik kan voelen dat het een goede week gaat worden.