Fuifjes en Werk

11 oktober 2019 - Dorset, Verenigd Koninkrijk

Ik kan het letterlijk niet vaak genoeg zeggen. IK VIND HET GEWELDIG HIER. Ik heb het hier zo erg naar mijn zin. En nu deze week hadden we dan ook een fuifje. Ja ik kies voor het woord fuifje want is het gewoon een leuk woord hiervoor. Maar het was niet zomaar een fuifje. Het was een toga fuifje! Dit houd in wat je denk ik al verwacht. Iedereen komt in een toga. Laat nou net iemand denken dat dit een Yoga fuifje was en ja iemand kwam in sportkleding denkende dat dit het thema was. En als die extra persoon die ik ben. Heb ik mijn eigen Toga gemaakt van een laken. Deze zie je op de foto. Ja ik zit op iemand in deze foto.

Toga PartayEen van de leukste avonden tot nu toe!

Heb je trouwens zin om te lachen? Bekijk de video 'Sam be a man'. Hier zie je hoe ik samen met Sophie op de gigantische schommel ga. Een van de vele sessies die PGL aanbiedt. Nee, Sophie is niet degene die schreeuwt. Dat ben ik. En nee ik ben er niet trots op. Ik wil trouwens even melden dat ik de Disneycruise zag. Ja dat vond ik nodig om te melden. Verder ben ik voor dit seizoen klaar met alle trainingen. Ik ben nu getraind in Archery, Problem Solving, Sensory Trail, Tunnel Trail, Jacob's Ladder, Trapeze, Beach walk, Survivor, Buggy Build, Street Surf, Carpark en Oriënteering. Ja dat zijn er best veel voor een korte tijd. Ook moet ik eerlijk zijn dat ik sommige ook nog nooit heb gedaan sinds de training. Maar over het algemeen heb ik toch vrij veel variatie in mijn dagen. Ik geniet nog steeds vol op van alles.