Nog 2 weekjes!

25 oktober 2019 - Dorset, Verenigd Koninkrijk

Vandaag was iets minder. Het Engelse weer is aangekomen. Het regent al bijna de hele week en er komt een zware storm aan. Vandaag zijn een aantal sessies stop gezet omdat het simpelweg te hard heeft gewaaid. Hier word je behoorlijk ziek van! Geloof me maar! De helft van het personeel is ziek momenteel. Langere dagen dus aangezien we nu meerdere dingen moeten overnemen van iedereen. Ondanks dat ik het hier echt geweldig vindt. Ja ik heb dit nu al een miljoen keer verteld dat weet ik zelf ook. Maar met dit weer krijg ik eigenlijk wel een beetje heimwee. Zo cliché als het maar mag zijn. En ondanks dat ik hier nog nooit eerder last van heb gehad. Doet dit weer me toch denken aan thuis. De regen, de harde wint. Overal het algemeen dat vieze natte weer doet me stiekem een beetje denken aan Venlo. Ik kan me de laatste keer dat ik Limburgs heb gesproken al niet meer herinneren. Ondanks dat er hier in totaal 4 Nederlanders zijn, is er geen Limburgs. We hebben één Limburger, één Fries, één Zeelander en één Brabander. Oh en een Belg. Maar ook die spreekt geen Limburgs. Zonde. Ik heb zelfs omroep Venlo bekeken. Het nieuws uit Venlo om simpelweg een beetje Limburgs te horen. Ook komt het einde van het seizoen feest er aan! En het is bijna Halloween!!!! Ik heb er enorm zin in maar ik heb geen idee wat ik er mee ga doen. Ik houd jullie op de hoogte!