Wennen aan het PGL leven.

20 september 2019 - Dorset, Verenigd Koninkrijk

Wow! Wow! En nog een keer dan WAUW. Wat is dit anders! Geen ouders, bijna geen bekenden. Veel minder verantwoordelijkheid en het werk is geweldig! Ik moest er eerst aan wennen dat ik op tijd op moest staan maar uiteindelijk zijn de schema's toch wel hetzelfde als reguliere scholen. Om 8.25 moet ik me melden bij de ochtendmeeting. Hier krijg je informatie over de dag en een aantal scholen. En ook nog een leuk feitje voor de dag. Vervolgens heb je dan de tijd om je sessie klaar te zetten. Om 9 uur begint je eerste sessie van anderhalf uur. Vervolgens heb je 5 minuten om alles om te ruilen en dan begint je tweede sessie. Om 12.05 is het klaar en zijn er vervolgens 10 minuten gepland om alles op te ruimen. Om 12.15 is er lunch voor het personeel en vervolgens heb je pauze tot 2 uur. Om 2 uur begin je met opbouwen van je volgende sessie. Ook die zijn weer van anderhalf uur dus die eindige om kwart voor 4. Dan heb je weer 5 minuten om alles om te wisselen en de vierde en tevens laatste sessies van de dag beginnen om 15.50 tot 17.20. Dan ruim je alles op en help je natuurlijk ook je collega's met alles op te ruimen en het avond eten verschilt met de dag. Meestal is dit rond 18.40. Maar als je avond entertainment hebt ga je direct naar het avond eten als alles is afgebroken. De avond activiteiten meeting is tussen 19.00 en 19.15 en de ents  zoals we ze noemen zijn vaak van 8 tot 9. Late ents zijn dan nog van 9 tot 10.30 voor oudere groepen die hier komen. Voor de rest heb ik mijn touw training gehad voor de Jacob's ladder waar ik zo bang voor was, en voor trapeze. Na twee dagen trainen kregen hier dan ook een assessment op. En aangezien ik nog geen enkele touwervaring had was ik hier erg nerveus voor. Maar ik heb alles gegeven wat ik in huis had en ben gelukkig geslaagd. Ik kijk er enorm voor uit om deze sessies te runnen bij de kinderen. Ook heb ik een leuk nieuwtje.

BLOND IK BEN EEN BLONDJE!