Wat is Nederland ook alweer?

4 oktober 2019 - Dorset, Verenigd Koninkrijk

Ik vind het echt fantastisch! Ik weet niet hoe vaak ik dit al heb verteld maar! Ik vind het FANTASTISCH!!!!!! Ik merk aan mezelf dat ik echt gelukkig ben hier! Ik realiseer me dat dit inderdaad een beetje dramatisch klinkt maar ik heb mezelf hier leren kennen. Weg van alles en iedereen. Weg van alle kritiek die iedereen maar al te graag levert en een en al liefde hier. Aangezien we allemaal hier wonen en iedereen elkaar dagelijks ziet is er geen plaats voor haat. Je hoeft niet iedereen fantastisch te vinden maar er is een onbesproken regel dat je het niet voor een ander verpest. Iedereen geeft elkaar alleen maar liefde! Het is echt heel fijn om dit te zien. Ook zijn de dagen nu een stuk veranderd. Aangezien er nu meer mensen zijn heb ik vaker 'work'. Nu denk je waarschijnlijk, Dit doet hij altijd toch? Klopt ik werk er. Maar 'work' is net wat anders. 'Work" houdt in dat je wel aan het werk bent. Maar niet met sessies. Dus je doet andere taken rondom het centrum. Dit is af en toe helaas ook zoiets als puin ruimen maar vandaag was net was anders. We mochten het meer schoon maken dat we aan centrum hebben! Zoals je in de foto kunt zien kregen we wetsuits waarmee we in het meer gingen. Nou als het gigantische watje dat ik ben duurde het maar liefst een kwartier voordat ik het meer in ging. Maar zodra ik er in ging vond ik het wel superleuk. Dit was nou een taakje dat ik echt leuk vond. Ook werden we getraind voor alle ents. Deze heb ik ook al mogen leveren aan groepen en ook deze zijn echt leuk om te doen!

Wetsuit